جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

گروه حوادث: 3 سارق مسلح که با حمله به خودروی حمل پول، 2 نگهبان خودرو را خلع سلاح کرده و دهها میلیون تومان وجه نقد را به سرقت برده اند، تحت تعقیب کارآگاهان اداره یکم آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

ساعت 13 و30 دقیقه چهارشنبه11بهمن، لحظاتی بعد از آ‌نکه خودروی حمل پول، مقابل یکی از شعبات بانکی درجنوب تهران توقف کرد، یک خودرو پراید که 3 مردجوان سرنشینان آن بودند درفاصله اندکی از خودروی حمل پول ایستاد.

با توقف خودروی حمل پول، مسئول انتقال پول از بانک و ماموران حفاظت کار خود را آغاز کردند اما در همین زمان 2 سرنشین پراید درحالیکه مسلح به اسلحه کمری و کلاشینکف بودند به سوی خودروی حمل پول یورش بردند.

در این حال یکی از ماموران که در حال انتقال بسته‌های پول از داخل بانک به خودرو حمل پول بود، ناگهان از سوی سارقان مورد حمله قرار گرفت و در حالی که یکی از سارقان اسلحه کمری‌ای را بر روی سر وی گذاشته بود، همدستش کیسه حاوی 74 میلیون تومان را برداشت و قبل از اینکه نگهبان محافظ دیگر بتواند مانع از فرار سارقان شود آنها به سرعت خود را به خودروی پرایدی که همدست دیگرشان در پشت فرمان آن در انتظار بود شده و از محل دور شدند.

سرهنگ حسین خوئینی معاون اداره آگاهی پایتخت روز گذشته با اعلام این خبرگفت: پس از وقوع این سرقت ماموران حمل پول به تعقیب خودرو پراید پرداختند اما موفق به دستگیری آنها نشدند.

برپایه این گزارش، با ارسال پرونده این سرقت مسلحانه به اداره مبارزه با سرقت مسلحانه و زورگیری پلیس آگاهی پایتخت، کارآگاهان اداره یکم تحقیقات تخصصی خود برای دستگیری این سارقان حرفه‌ای را آغازکرده‌اند که با توجه به تحقیقات پلیسی به زودی دستگیر خواهند شد.

کد خبر 14770

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز